Mä oon Jonna. Mä oon 11-v. Mä harrastan judoa sekä olen kotoisin Helsingistä. Rakastan piirtämistä, se on vapaa-ajan puuhissani ykkösenä. Pidän sammakoista!!!!!
tiistai, 5. joulukuu 2006
tiistai, 5. joulukuu 2006
Mä oon Jonna. Mä oon 11-v. Mä harrastan judoa sekä olen kotoisin Helsingistä. Rakastan piirtämistä, se on vapaa-ajan puuhissani ykkösenä. Pidän sammakoista!!!!!
Kommentit