Mä oon Jonna. Mä oon 11-v. Mä harrastan judoa sekä olen kotoisin Helsingistä. Rakastan piirtämistä, se on vapaa-ajan puuhissani ykkösenä. Pidän sammakoista!!!!!187040.jpg